hammarotrolling.se

Trollingfiske & charter på Vänern

En bra dag på sjön.

Jag hade i dag Johan med sonen Amadeus och Inge med sonen Mattias i båten. De är från Eskilstuna resp Vålberg. Vi gick ut kl 0800 och bröt kl 1200 mycket nöjda med dagen. Vi fiskade i dag på bortaplan och hade bra väder. Ytvattentemperaturen låg på 13,5 grader.

Vi fick tre hugg som var två gk gösar samt en bommad. Bägge gösarna var PB och hade lekt. Det känns bra att fiska på gös som lekt.

Tack för en mycket trevlig dag på sjön och välkomna åter !

Kommentarer är stängda.