hammarotrolling.se

Trollingfiske & charter på Vänern

En fin dag på sjön.

Jag hade i måndags Erik från Hammarö i båten. Vi gick ut kl 0700 och bröt kl 1400 nöjda med dagen. Vädret var växlande sol/mulet och med lugna vindar.

Vi fick två hugg som var en gk öring på 82 cm och 6,12 kg(nytt PB) samt tappade en stor öring bakom håven.

Tack för en trevlig dag på sjön och välkommen åter !

Kommentarer är stängda.