Jag hade i dag Justin med sin far Gary från Minnesota, USA, i båten. Vi gick ut kl 1300 och bröt kl 1700 mycket nöjda med dagen. Vinden var för hård för att fiska på hemmaplan så vi fiskade på bortaplan.
Vi fick två gäddor( 93 och 94 cm), en asp på 70 cm och tre gösar. Nästan alla var nytt PB. Därutöver tappade vi två fiskar på djupriggen.
Thank you for a very nice day on the lake and welcome back !






